Smoving

Zalety korzystania  ze smovey :

  • Smoving to sport wyjątkowo bezpieczny dla stawów  i całego aparatu ruchu. Podczas marszu część ciężaru przenoszona jest na obręcz barkową, co odciąża stawy i kręgosłup. Sport ten poleca się osobom z nadwagą, a także z różnego rodzaju problemami ortopedycznymi.
  • Spacer ze smovey rozwija aż 97% systemu mięśniowo-szkieletowego. To więcej niż w przypadku zwykłego chodu, ponieważ chodzenie ze smovey angażuje dodatkowo  górne partie ciała, co jest o 30-40% bardziej efektywne od zwykłego chodzenia a do tego efekt wzmacniają wibracje oddziaływujące na mięśnie głębokie oraz  pobudzane refleksy organów wewnetrznych.
  • Wydatek energetyczny i spalanie kalorii w przypadku marszu ze smovey jest większe niż podczas „zwykłego” chodzenia, czyli chudniemy szybciej!
  • Wzmacniają się mięśnie grzbietu i kręgosłupa. Oznacza to, że może pomóc pozbyć się lub zmniejszyć uporczywe bóle pleców.
  • Marsze ze smovey wzmacniają układ sercowo-naczyniowy i poprawiają jego pracę. Pomaga to obniżyć ciśnienie, poprawia wydolność serca i zaopatrzenie komórek w tlen.
  • Wymachy i ruchy krzyżowe pozwalają nie tylko nauczyć się lepiej utrzymywać równowagę, stymulować pracę obu półkul i usprawnić pracę kręgosłupa, ale pomagają również  rozluźnić oczy poprzez omiatanie wzrokiem przedmiotów znajdujących się dookoła. Przyniesie to Twoim oczom niesamowitą ulgę, zwłaszcza po długim czytaniu lub pracy przy komputerze…
  • Smoving to możliwość aktywnego spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi oraz zawierania nowych znajomości. Wspólne spacery to doskonała rozrywka i okazja do zacieśniania więzi. Przebywanie na świeżym powietrzu jest korzystne dla zdrowia i samopoczucia.
  • Smoving jest dostępny niemal dla każdego. Nauka techniki nie sprawia trudności i może być uprawiany w prawie każdych warunkach atmosferycznych i na każdym terenie.
  • Jest zalecany dla seniorów : już 10 minutowy spacer poprawia krążenie, ukrwienie wszystkich organów a zwłaszcza serca i naczyń krwionośnych, przez co łatwiej walczyć z ze złym cholesterolem  i miażdżycą naczyń krwionośnych. Ruch całego organizmu wspomaga układ oddychania i sprawia, że mięśnie odzyskują sprężystość. Dobre krążenie i aktywność fizyczna zapobiega odkładaniu złogów cholesterolu w żyłach. Amerykańscy naukowcy potwierdzili dobroczynny wpływ spacerów na zdrowie osób w podeszłym wieku. Dzięki regularnym spacerom, nie tylko ich ciało, ale także mózg dłużej zachowuje sprawność. Pozbywamy się bóli stawów, stabilizujemy pogarszający się wzrok, słabe kości, zaniki pamięci i szybką utratę masy mięśniowej. 15 minut ruchu dziennie – jak zapewniają naukowcy z Tajwanu, jest w stanie przedłużyć nasze życie nawet  o trzy lata, więc :

Swing , move & smile  !

czyli

wymachuj i śmiej się!

nagłówek zalet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>