SUGAR DETOX – dzień 16 rytuały part II

SUGAR DETOX – Dzień 16 – rytuały tybetańskie II

Znalezione obrazy dla zapytania rytuały tybetańskie

Oddziaływanie ćwiczeń tybetańskich na umysł.

Mózg jest lepiej dotleniony i otrzymuje więcej składników pokarmowych. Łatwiej możemy się uczyć i koncentrować, przychodzi nam do głowy więcej pomysłów. Poprawia się pamięć krótkotrwała i długotrwała. Myślenie nabiera bardziej całościowego charakteru. Myślimy bardziej konstruktywniej, w większym stopniu dostrzegamy dobro w nas, w innych osobach i w  wydarzeniach. Wzmacniamy pozytywne strony w nas samych i w innych. Problemy albo przypadłości losowe traktujemy jako pożądane okazje do nauki i możliwości doskonalenia się. Poprzez kontakt z wyższymi płaszczyznami świadomości coraz częściej skłaniamy się ku poszukiwaniu „trzeciej drogi”, to znaczy takich rozwiązań występujących problemów, które nie krzywdzą jednej strony na korzyść drugiej, ale przy których obie strony zyskują.

Wzrasta intensywność naszego kontaktu  z płaszczyzną intuicyjną – wyższą płaszczyzną mentalną” albo inteligencją serca. Mamy przypływy natchnienia i inspiracji i w coraz mniejszym stopniu musimy sobie łamać głowę nad rozwiązaniem problemów. Uczucia i rozum tracą swoją przeciwstawność, rozum zaprzęga się coraz bardziej w służbę miłości. (info ze strony mojajoga.pl)

Ćwiczenie 2

Ćwiczenie 2 wzmocnia mięśnie brzucha i szyi, stymuluje ośrodek energetyczny splotu trzewnego, trzustkę i tarczycę.

Jak wykonać : połóż się plecami na ziemi z rękoma wyprostowanymi wzdłuż ciała. Podnieś jednocześnie głowę i wyprostowane nogi aż do pozycji pionowej. Opuść powoli głowę i wyprostowane nogi.

Zalecenia dot. bezpieczeństwa: W ciągu dwóch pierwszych tygodni wykonuj ćwiczenie z nogami zgiętymi w kolanach, aby zapewnić plecom maksymalną ochronę. Pamiętaj, aby podczas podnoszenia głowy mocno przyciągnąć brodę do klatki piersiowej. Przez cały czas wciskaj dół pleców w podłogę, aby chronić odcinek lędźwiowy. Jeśli masz problemy z plecami, wykonuj to ćwiczenie z nogami zgiętymi w kolanach.

Oddychanie: podnoś nogi na wydechu, a opuszczaj na wdechu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>