Znów nów …

 Moi drodzy mili …

Podobny obraz

w niedzielę był znów nów i płyniemy na go fali ( patrz kalendarz księżycowy na końcu posta )

Ppo raz kolejny- jak co miesiąc szansa dla każdego na pozostawienie tego co już nie służy, na rozpoczęcie czegoś nowego, zaplanowanie, ruszenie .

Idealnie aby cykl był do pełni ze swoją kulminacją ale oczywiście cele długofalowe i ważne  trwają zwyczajowo dłużej – nie zmienia to zasady – zaczynamy w nów – od początku , oczywiście jeśli chcemy skorzystać ze wsparcia natury :)

Można tym którzy nie dali rady zacząć odstawiać cukier od początku lub cokolwiek co chcesz zostawić i zacząć od nowa :) i znów i znów :) To cudowne , że to wsparcie jest tak często :)

Moja publikacja/książka – jaką formę to przybierze jeszcze nie wiem , ale na pewno zgodnie z obietnicą zbiorę w jednym miejscu to co wypracowuję już któryś miesiąc na bazie swoich doświadczeń, prób i błędów w zakresie oczyszczania, ostawiania, odrzurzania :)

Oczywiście takich publikacji jest bardzo wiele , ale jak życie pokazuje, nigdy nie wiadomo czyje słowa trafią do Twojego serca i pomocą, wesprą – więc czynię co czuję :) aby się dzielić :)

Misją mojej Akademii jest pokazywanie różnych możliwości naturalnego powrotu do zdrowia – jest tych źródeł bardzo dużo – wystarczy wybrać coś dla siebie – i dla Was i siebie zbieram te wszystkie info – aby móc świadomie wybrać, spróbować :)

No ale do rzeczy wracamy do ćwiczeń tybetańskich :) – jakby kto robił dotychczas zaprezentowane trzy – to super : ) zawsze to i tak bliżej niż dalej – ale do kompletu  przydadzą się pozostałe dwa , a może i kto wie trzy :)

http://elemiah.pl/blog/wp-content/uploads/2014/05/tyb_r4.jpg

To pozycja czwartego ćwiczenia rytuału – który ja osobiście wykonuję co rano – i to chyba optymalna propozycja :)

Usiądź na podłodze. Wyprostuj i lekko rozstaw nogi, tak by stopy znajdowały się na linii ramion. Dłonie połóż płasko na ziemi tuż przy pośladkach, palce powinny być skierowane ku stopom. Zrób wdech. Zrób wydech i przyciągnij brodę do piersi. Powoli zrób wdech, odchyl głowę do tyłu i unieś tułów – tak, aby kolana były zgięte, a ręce wyprostowane. Klatka piersiowa, brzuch i podudzia powinny tworzyć łuk. Stopy mają być oparte płasko o podłogę. Napręż wszystkie mięśnie i wstrzymaj oddech. Zrób wydech, rozluźnij mięśnie, a następnie wróć do pozycji wyjściowej.

Ćwiczenie pobudza tarczycę, układ trawienny, narządy płciowe, układ limfatyczny i krążenie. Wzmacnia brzuch, uda, ręce i ramiona, pomaga też udrażniać układ oddechowy.

Znalezione obrazy dla zapytania fazy księżyca 2019

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>